neděle 30. března 2014

Měsíc v blázinci

Už je to dlouho, co jsem se neozývala. No, nebudu to obkecávat a prostě se přiznám. Zavřeli mě do blázince. Teda ne, že by mě tam nějak násilně drželi, spíš jsem tam byla dobrovolně, ale zní to líp, když řeknu, že mě tam zavřeli. 
Řeknu vám, neznám lepší odpočinek. Ok, možná  by se to dalo srovnat s loňskou dovolenou na Maledivách, ale za její cenu by se dal pořídit už nějaký malý byt, takže pobyt na psychině jednoznačně vede, protože je zdarma. Jasně, chápu, že vám to ke mně nesedí, takže přiznávám, platila jsem si nadstandardní pokoj, ale to je vše, vážně.
Nicméně moji vášeň v nakupování to nevyléčilo. Vykupovala jsem eshopy s luxusním zbožím a nechávala si je posílat do léčebny. Nevěřili byste, jak sestry závistivě koukaly, když se mi pokoj začal plnit krabicemi Blahnik, Louboutin a Kenzo. Čím víc věcí přibývalo, tím se zvyšovala jejich péče o mě. Nakonec to dopadlo tak, že se se mnou tolik kamarádily, že i po pracovní době se mnou vysedávaly na terase, za hezkého počasí nebo ve foyer, když pršelo. 
Povídala jsem jim o svých zážitcích, stejně tak, jak píšu zde na blogu a zdálo se, že se baví a proto jsem se rozhodla, že budu pokračovat v psaní. Tímto bych chtěla poděkovat i svému prvnímu followerovi. 

Žádné komentáře:

Okomentovat