pondělí 3. února 2014

Sexy instruktor jógy II.

Pokud jste nečetli první část, tak prosím zde, aby vám to dávalo smysl http://coco-sophia.blogspot.cz/2014/02/sexy-instruktor-jogy.html

18:50 Přijíždím ke studiu, kontruluju se v zrcátku, jestli vypadám OK a vcházím do budovy. XES už na mě čeká a usmívá se tím trochu spratkovským a vyzývavým úsměvem, který by instruktor jógy mít neměl.
Má na sobě černé tílko a modré kraťasy. Dokonale sladěné ve značce Adidas. Ačkoliv mám nutkáni zrychlit, když ho vidím na druhé straně chodby, jednak nervozitou, ale taky vzrušením, zachovávám stejnou rychlost. Ženám rychlá chůze nesluší, říkávala babička.
'Dobrý večer, rád vás vidím,' zdraví mě a vyprchává ze mě tím i poslední sousto odvahy.
Mám chuť se dát na útěk, ale jako moudrý dospělý člověk zůstávám. Vždyť to je přece jen obyčejná soukromá lekce.

Jdu se převléknout a pořád přemýšlím, jak to udělat, aby to skončilo, jak chci já- sexem. Zvednu hlavu a na stěně si všímám plakátu, na němž jsou dvě postavy- muž a žena v nádherné zvedačce a v tom mi to dochází- Akro jóga! Pro neznalé se jedná o typ jógy, kdy se praktikují akrobatické prvky (viz obrázky) a tím pádem se sebe budeme pořád dotýkat. Díky tomu, že už jsem ve cvičení celkem pokročilá, nebudu aspoň vypadat úplně jako nemehlo.

Z úvah mě vytrhuje klepání na dveře a sametový hlas: 'Slečno, už jste?' Mám takový pocit, že to má sexuální podtext, nebo jsem jen tolik nadržená, takže vidím sex i tam kde není?

Převlečená jsem, takže vycházím z šaten. Cítím, jak mě XES sjíždí pohledem. Zajímalo by mě, co si myslí.

V sále se mě ptá, jestli mám určitou představu, co bych chtěla cvičit, když odpovídám Acroyoga, uznaně na mě pohlédne.

Začínáme klasicky rozcvičením a pokračujeme ke složitějším cviků, nebudu vás zatěžovat názvy pozic, protože většina stejně netuší, jak vypadají.

---Od teď by neměly číst osoby mladší osmnácti, ok tak možná patnacti let.



Vážně, nečtěte dál! No nic, tak si to užijte, je to psáno přesně, jak se to stalo a jak jsem to cítila, ačkoliv se to může zdát jakkoliv neuvěřitelné. Zde bych asi využila znalosti z 50 odstínů šedi, ale jelikož jsem ten brak odložila po třiceti osmi stránkách, inspirovala jsem se jen XESem a mnou.--


Jsme oba zpocení, cítím se trochu mimo vědomí, protože jeho doteky na mě působí jako elektrické výboje. Jsme potichu a hraje jen příjemná relaxační hudba, která této chvíli dodává na intenzitě.
Když se dostáváme do této polohy (viz obrázek), moje vzrušení by se dalo krájet. Upřeně si hledíme do očí a pomalu si mě spouští k tělu, sálá z něj horko, naše hlavy se přibližují a najednou zapomínám na vše, hlavně tedy na slušné vychování. Chytám se jeho nádherných paží na nichž se napínají svaly a líbám ho. Vůbec není zaskočený, ale okamžitě mi polibek oplácí. Už teď mi tělem prochází záchvěvy extáze. Ta chuť zakázaného ovoce je tak úžasně sladká...


Naše rty se na moment vzdalují, následovány dlouhým pohledem do očí plným touhy a pochopení.
Sundávám mu tričko a spatřuji to nejhezčí tělo, jaké jsem kdy viděla. Předčí všechny fešáky z reklam na spodní prádlo. Rukou mu jemně přejíždím po bocháncích svalů a znovu jej líbám. Voní drahým parfémem, přesto lehkým a svěžím. Točí se mi hlava, jednak sledem událostí, ale také nedostatkem vzduchu při vášnivém líbání. Lehám si vedle něj na zem, abych si  odpočinula, ale XES přebírá iniciativu a také mi sundává tílko. Nic pod ním nemám, takže už rovnou vidí má prsa. Bere je do rukou a něžně líbá. Rukou mu zajíždím do vlasů, miluju to. Čerstvě umytá mužská hlava, oh.
Pomalu mi stahuje legíny zároveň s kalhotkami a já dychtivě zakňourám. Bere to jako znamení a ústy se přesouvá k mým nejintimnějším místům. Propadám se slastí až do mdlob orgasmu.

Vůbec si neuvědomuji, jak se dostal z kraťasů, ale už je přede mnou nahý. Nádherný pohled. Nedočkavě uchopuji jeho pyj a pomáhám mu do sebe. Ach. Dokonalá kompatibilita. Cítím se ho naprosto plná. Naše tělesné tekutiny se vyměňují a doteky se gradují zároveň se zrychlování dechu. Bože, je to jako sen.
Vydechuje a z úst se mu line přidušené aaaach, jak se snaží potlačit vzdech.  Šeptá, že brzy bude. Beru si ho do pusy a vášnivě masíruji jazykem, tím ho odrovnávám a dostávám na vrchol blaha.

----

Osprchovali jsme se a nezávazně konverzovali o počasí a tak.
'Doufám, že si to někdy zopakujem,' řekl mi při odchodu a mrkl. Jaké klišé! Ale i tak doufám, že to nebylo naposledy.
Ani jsem mu nezaplatila těch 800,- za hodinu. Nechci být jak ty bohaté paničky z filmů, které platí svým kolouškům a když ty peníze po mně nechtěl, proč bych mu je nutila, že jo. Pokazilo by to celkový dojem.
Nasedám do auta a ještě rychle píšu esemesku sousedce Lence: 'Bylo to dokonaly!'

1 komentář:

  1. ja s ním nemám izbu, chodí sem na víkendy, keĎ tu nie som ja :)

    OdpovědětVymazat